Minigim_ben1 tgbavural ben 32.haftada çalışamaz raporu aldım süresiz doğumdan sonra Bi rapor daha verilecek dediler
tgbavural Minigim_ben1 evet bende aynı şekilde 32.haftada ayrıldım doğumdan sonraki rapor 2 aylık oluyor