Selmaatss ben bunu 2 gün yaşadım, doktora gittiğimde neden aynı gün gelmedin diye kızdı. Nst ve ultrasonda her şey normal görünüyordu çok şükür. Ve bana 2 uyarıda bulundu. 1- iki saat içinde hiç hareket hissetmezsen hemen hastaneye gelmelisin, 2- televizyon telefonu bırakıp elini karnına koyup sadece ona odaklanacaksın iki saatte 10 hareket bekliyoruz bunu yapmazsa yine geleceksin dedi. Dediğini yaptım. Gerçekten bütün odağımı ona verdiğimde gayet hareketli olduğunu hissettim. Sende hâlâ doktora gitmediysen hemen dene bu taktiği. Olmuyorsa hemen acile git