Haticeodabasak55 Kızlar merhaba adet günüm 7 gün geçti ve erken gebelik testinde bu şekilde çıktı sizce olabilir mi ? 7 ay oldu evleneli 🐣🐣bebiş de istiyorumm İlk deneyim olucak bilgi verirmisiniz
Niloyyaaa etkafa ya sarı akıntım da çok yoğun hareket edince geliyor normalde 18 19 günde regli oluyordum 5 aydan beri bu ay ilk defa 28 i göreceğim Klomen geçiktirir diyor kimi kimi geçiktirmez diyor bilgisi olan var mı acaba testler de hep böyle çıkıyor
yesildeniz_ Niloyyaaa bir ayda 3 kutu klomen kullandım yine gününde adet oldum. Geciktirdiğini duymamıştım
HiravEmir etkafa normalde hamilelik var mı yok mu postlarına cevap vermem ilk sana yazıyorum var gözün aydın Allah tamamına erdirsin inşallah. Ben seni hamile biliyordum 🥰🙏🙏🤣
Ozge0635 etkafa bizim de almıyorlardı dün sabah aile hekimine gittim verdim de hala çıkmadı pazartesi inşallah çıkar ahahaha