Sym_123 yesildeniz_ ben 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim ovülasyon testim koyu çıkınca şüphelendim gebelik testi yaptım pozitif çıktı.Adetime 6 gün varken yapmıştım buarada.
Busranur_mnts etkafa hayırlı olsun canımm çok sevindim kaç aydır görüyordum seni buralarda bana da dua et de klomenle yumurta büyüdü adet zamanını bekliyorum test için <3<3<3
Lolitax Senin gördükçe heyecanlanıyorum test yapsam mı yapmasam mı diyorum 😂😂 beslenmene dikkat ediyor musun peki yaaa ben bilmediğim için sağlıksız şeyler yiyorum hep 😂😂
Lolitax etkafa ay umarım bende hamileyimdir yaa bat 7 8inde test yapacağım eğer olmazsam 😂 birlikte ilerleriz beslenme konusunda da inşallah 🌸🌸♥️♥️