Gokcenur_3131 etkafa ay bende bekliyorum 8 mayısta randevum var onu bekliyorum beklemek okadar zor ki anlatamam sana
Ask45 Bence hamile değilim ovülasyonla takip ediyordum düne kadar baya koyulaşmaya gidiyordu bugün silikleşmiş
Ask45 etkafa ben bi doktora gideyim olmazsa ya ovülasyon testini görünce moralim bozuldu düne kadar umutluydum dün çok koyuydu olmadı ddmekki ….