Kızlar hala tam anlamıyla doktorumu seçemedim çünkü aradığım ilgiyi bulamıyorum gibi ben mi çok şey arıyorum bilemedim😅 Sizlerin doktorlarınızla iletişimi nasıl ayrıca mesaj atıyor musunuz attığınızda dönüşler nasıl oluyor neye göre seçtiniz doktorunuzu?