Aysegulalkn1 Arkadaşlar doktor bana 6 haftalık olduğunu söyledi ama regl günümü tarihimi sormadı uygulamaya bilgilerimi girdim 8 haftalık gösteriyor uygulama neden böyle sizce
Mucizemyoldaaa_ Son adetinizin ilk gününü baz alarak hesaplayın. Benimde uygulama önden gösteriyordu ultrasonda gerideydi bebeğim 3-4 gün kadar sonra haftasını yakaladı son gittiğimde 4 gün önden gidiyor haftası demişti doktorum ama bir sıkıntı yok dedi
Aysegulalkn1 Mucizemyoldaaa_ benim reglim 6 martta başladı 12 martta son buldu 18 nisanda ise bana 4 haftalık hamilesin dedibu arada nisanda hiç regl olmadım öyle fark edip hastaneye gittim yani bu durumda ben şuan kaç haftalığım 30 nisanda da bana 6 haftalıksın demişti