hmyt129562 11 mm ile yatışım yapıldı 6mm ile serkilaj oldum. Şu an 11mm kapalı hunileşmem de var. Bakalım zaman geçmek bilmiyor. Bir ton ilaç içip yatıyorum sadece. 2 haftam daha var 28 e, ama dediğim gibi rahmimde toparlanma, doğum sancısı vs giriyor en az günde bi kere. Suyun gelirse yada sancın düzenli bi hale dönerse hiç vakit kaybetmeden geliyorsun dedi doktorum. Umarım zamanla biraz daha rahatlarım 🥹 sizin de sancınız falan oluyo muydu her gün? Rahimde çocuğun toparlanması karın sertleşmeniz?