Kızlar sat a göre 6 haftalık hamileyim keseyi 5+4 te gördüm çok şükür doktor her şey normal dedi 15 güne randevu verdi kalp atışları için başlarda göğüs hassasiyeti kasık batması bel ağrısı gibi belirtilerim vardı ama şuan bel ağrısı kasık batması en aza indi göğüs hassasiyeti aynı duruyor
Belirtilerim olmayınca da ayrı korkuyorum mide bulantım falan bazen oluyor ama çoğu zaman yok korkuyorum
Belirtisi fazla olmadan hamileliği güzel geçen varmı ya da benim gibi olan