Kpd merhaba
Bende 36 haftalığım . Bende de 32. Hafta başladı parmakucu uyuşukluğu, parmak ağrılarım kol ağrılarım , halsizlik . Doktoruma sordum “karpal tünel sendromu”ymuş.Doğum sonrası geçer dedi devam ederse tedavisi varmış . Hemen hemen her hamilede görülebilen reaksiyonlar , biraz daha sabır 😇😇