Hdjsjdjs Özel hastanede sezeryandan sonra kaç gün kalınıyor aceba , birde duş vs oluyormu bazıları havlu falanda yazmışlardı hastane çantasına
bcmbzz Hdjsjdjs 24saat sonra çıkıyorsunuz duşa hastanede gerek yok eve çıktığınızda duş almak isterseniz su geçirmez bantlar var dikiş yerine onu yapıştırıyorsunuz
Minnakpopus Hdjsjdjs ilk oğlumda öğlen sezaryen oldum sabahınada çıkmıştım duşumu da eve gidince almıştım
NurAyse_nur Sezeryandan sonra bir gece kalıyorsunuz duşu evinizde almanıza izin veriyorlar zaten muhtemelen yapıştırma dikiş yapacaklar ve üzerine kapatıp sizi o şekilde eve yollayacaklar bir hafta sonra da kontrole çağırıyorlar evinize gittikten sonra duş almanıza izin veriyorlar
Asya_kardes1 Normalde 1 gece ben genel anestezi almıştım gaz sorunu oldu atamadım bu yüzden 2 gün kaldım
[silindi] Hdjsjdjs ben 1 gece kaldım sonraki gece çıktım duş olayı mümkün değil 1 gün icin,başkasını bilemicem yüz havlusu okeyde banyo için bence gereksiz refakatçi içinse olabilir
Okmerve 2 gece kalma hakkın var sezeryan da Fakat ben iyi hissettiğim için ertesi günü çıktım kendi isteğim ile. Ne kadar bol yürüyüş okadar çabuk iyileşme. Duş var fakat aklına bile gelmiyor o durumda :) Havlu temin eder diye düşünüyorum hastanr ben götürmedim
Tazeanneeeeeeee Genelde 1,5 gün kalıyorsun doğum anından itibaren zaten ilk günler duş aklına gelmez çok takıntılıysan da eve geçince yaparsın zaten yapıştırdıkları bant su geçirmez, rahat rahat duş alabilirsin evinde.
bikbikbikaak Ben duş falan almadım, alınabilir mi evet ama evde daha rahat olur insan. Bana herhangi bi bant kapatmadılar su değmesinde de sıkıntı yok demişti doktor. Havlu götürmedim. 1 gece kaldım gaz çıkarmamı beklediler çıkarttıktan 5 dk sonra hastanenin önüne inmiştim bile