Selmaatss yazın çok fazla süslü şeyler giydirilmez sanki canım yine de heves ediyorsan 1 tane al 0 3 ay anı kalır foto çekersin onun dışında çok kaka taşması oluyor diyorlar sıvı olduğu için kakaları bence en az 10 zibini olsun 5 5 al dediğin gibi yetmezse yine alırsın zaten duruma göre bir de yenidogan olarak ayrı alt alacaksan patikli al ama 3 aylık tulumlarını ve altlarini patiksiz al bence yine de her şeyden çok alma yaşayıp göreceksin biraz da gidip 1 günde alırsın eksiklerini bebek doğduktan sonra