Rojindcl ilk gebeligimde aynısı çok kötü olmuştu gümüş kapak, lansinoh, kantaron her yolu denemiştim ve geçmemişti en som doktora gidince doktor bana nasıl dayanıyordu demişti ve ucu kopmak uzereydiiii. Örnek olmak istemem tabiki ama ben büyük vicdan azabı çekerek 5 aylıkken sütümü kesmiştim hap ile. Çünkü artık süt değil kan emiyordu çocuğumun🥹