ezoocum Bugün daha 5. Gününüz test için çok erken negatif çıkar büyük ihtimal 6. 7. Gün yapmıştım negatif çıkmıştı hata yapmışım 8. Gün çok silik çıkmıştı hiç kendinizi strese sokmayın gününüzü bekleyin
Fatmanurkoca ezoocum ben çift embriyo transferi oldum 4.günden itibaren çıktı bugünde çıktı silik çizgi
Fatmanurkoca canbebekku21 ayy hadi inşallah güzel haberler alırız az kaldı 12 mayısta kan vericem 2 gündür test yaptım pozitif çıktı silik olarak tabi
ezoocum Fatmanurkoca benim de çift embriyoydu ama biri tuttu herkeste çıkmayabilir sonuç kiminde hızlı yükselirken kiminde geç yükselebiliyor 8. Gün akşamı 27ydi benim betam ondan önceki transferimde 9. Gün 280di mesela o yüzden herkeste aynı olmaz aynı kişide bile aynı olmuyor
canbebekku21 Fatmanurkoca inşallah ikimizinde gönlünce olur 🌺 ilk 3 gün stres sıkıntı yoktu yaa birden 4. Gün sonrası çok aklımda uykumdan uyandırıyor belirtilerin oldumu
canbebekku21 Fatmanurkoca tekrar test yaptınmı belirtilerin neler benim bel ağrım var dün akşam misafir geldi açıkçası içim hiç rahat değil hizmet ettim çok dikkat ederek
canbebekku21 Fatmanurkoca hayır eşim bugün yapalım dedi hiç cesaretim yok hiç normal gebelik testi var evde ama cesaretim yok sanırım direk kan veririm
Fatmanurkoca canbebekku21 bu benm 2 transferim ilki tutmuştu sonradan kalbi durdu 9 haftalık kasım ayında şimdi ilkinde ki belirtiler var kasık batması göğüs hassasiyeti birazda belim ağrıyor önceki gibi aynı belirtilerim
Fatmanurkoca canbebekku21 bende ilk testler yaparım kendimi psikolojik olarak hazırlıyor gibi hissediyorum ama erken gebelik testi yaptım