Reyhan-28 Kızlar hastane çantasını hazırlıyorum da hemşireye verilecek hastane çıkışı görseldeki gibi. Haziran ayı olduğu icin çok mu kalın gelir kumaşı çok ince değil gibi yada bebek üşür mu hastanede o yüzden yeterli mi
Melikeakkc Reyhan-28 bende böyle takım koydum hemşireye vermek için zaten daya geçince duruma göre üstü inceltilir ameliyathane soğuk oluyor steril için orda üşümez en azından, doğunca üşüyorlar
Busraakay_26 Reyhan-28 gayet yeterli odaya geldiğin de duruma göre ince giydirir ya da soğuk gibi olurda battaniyeye sararsın
Reyhan-28 Busraakay_26 aynen ince takim yine koyacağım çantaya öyle yaparım o zaman oda sicak olursa degistiririm