Polo Evet kızlar. Bunu merak ediyorum. Yani evet kesin böyle bir bilgi yok böyle bir istatistik yok biliyorum ama merak ediyorum. Oğlu olan kaçıncı haftada doğurdu ?
sonsuzmasalim Polo cinsiyet ile alakasi yok, bebekler kendilerini ne zaman hazir hissederlerse o zaman gelirler 😊
Nursemom Polo kızsa erken doğar diyordu hep kaynanam ama çok saçma bence. Arkadaşımın kızı oldu nerdeyse doğmayacak herhalde diyorlardı 40haftayı geçmişti baya 😂
_peritozu Konuyla ilgili bilgim yok ama kız erken, erkek geç gelir derler ne kadar doğru bilmiyorum 😊
sonsuzmasalim _peritozu alakasi yok ☺️ erken dogan oglan cocugu da taniyorum 42 haftalik olup da suni sanciyla gelen kiz cocugu da taniyorum🙈
Polo sonsuzmasalim evet bunu biliyorum. Sadece merak ettim. Eşimin izin alma durumları var aslında 😀 hani merak ettim nası oluo kaç haftalk gelmiş çoğunlk die 😀
YagmurDaskn sonsuzmasalim Bazen hazır hissetmiyorlar 😂 ablam 42. Haftaya girmek üzere sezaryen oldu. Yeğenim çok sevmiş demek ki içeriyi
Btugl Polo çok güzel günlerin tadını çıkar cnm heyecan yapma doğumdan korkma vakti saati gelince dogurursun cnm sen suanlarinin tadını çıkar