Seymaaaggg Kızlar 8 haftalığım 5 haftalıktan beri devam eden ağzımda ne yersem o kalan kötü tat var. Sizde de durumlar böyle mi nasıl geçecek bilgisi olaaan ?
Zlyha58 Seymaaaggg of şuan yatıyorum mesela bende 8 haftalığım ağzım çok kötü midem bulanıyor ama çıkmıyor ben bilmiyorum nasıl geçer
nurssmom Seymaaaggg bende 6 haftalık hamileyim bendede bi kaç gündür başladı. Hele sabah uyandığımda sanki akşam soğanı sarımsağı kasa kasa yemişim gibi bir tat illlalah ettim
Zlyha58 Seymaaaggg aynen öyle oluyorum bende uyumak istiyorum şuan annemdeyim yemek yedim çocukları kitledim yatıyorum 😑
yysmnn Seymaaaggg benim doğumdan sonra geçti yemek yemekten nefret ederdim ilerleyen aylarda sanki paslı demir yalamışım gibi tatlar geliyodu ayy ne zordu inşallah sizin olmaz tabi sağlıkla gelsin minik😍
4yaprakliyoncam Seymaaaggg benim de öyle hatta şuan tatlı yedim ama o halde bile acı bimtat yemek yemek bile tat vermiyor zaten iştah da yok nerdeyse 11hafta olacaz