Sryldz Şuan 35+6 haftalık hamileyim. Dirençli idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle hastanede yatıyorum. Bugün yapılan nst sonrasında ağrılar için kullandığım 2×1 nidicard 3×1 olarak verilecekmiş. Asistanlar birşey açıklamıyor. Nst de sıkıntı var mı?
queenanne1 Sryldz sancınız yok nst sonucu normal çıkmış. bu sonuçları doktora göstermiyor musunuz ya anlamıyorum ben her seferinde doktora gösteriyorumda sizinkiler bakmıyor mu🤔
Sryldz queenanne1 ben zaten hastanede yatıyorum şuan ama asistanlar serviste hiç birşey söylemiyor. Geçen gün nst çekilirken birden serum takıldı gelip gidip karnımı sarstılar o da yetmedi başımda beklediler bir saatten fazla sürdü nst ve yine cevap vermediler. Ertesi gün doktorum geldi o bebeğin nabzının yüksek olduğunu onun için kontrol amaçlı uzattıklarını söyledi. Ben de anlamıyorum niye böyle yaptıklarını. İnsanı strese sokuyorlar
Sryldz Kızlar regl olacakmış gibi ağrılarım var nst böyle çıktı. Biraz sancı var artarsa haber ver dediler sizce nasıl?