Geçen hafta ben de bir an korktum doktoruma yazdım sızıntı olsa sürekli olur demişti takip et demişti zaten ertesi gün de kontrol vardı o yüzden şu olmadığını anladık bebeğin başı mesanemin orada olduğu için baskı yapıyormuş bende siz de yine bir sorun doktorunuza mümkünse