Aslanmomm Kızlar kızım olacak ama isimsiz olacak bu gidişle 🤦🏻♀️ yok yani hep aynı isimler bi türlü işte bu deyip karar veremiyorum :( yok mu güzel önerileri olan ??
Bebegim3444 Aslanmomm bende aynı durumdayım. İkizlerime eski Türkçe isimler koydum cinsiyet öğrendiğim gibi şimdi kızım olucak hala isim beğenemedik. Diyoruz heralde doğum olduğunda aklımıza ilk geleni yazdırırız 😂😂