Marla cnm benim kesenin birinde suyu fazla cıktı ben şekeri kestim tatlı yiyen biri değilken çaya az şeker koydum bitter çikolata yedim azcik tadımlık hergun degil meyveler den aldığım var kadardı geçen kontrolde normale dönmüş zaten aşırı tuzlu yiyen biri değildim ama çok zor olmadi peynirde şeyindeki tuzla tamamladı teşekkür cnm âmin inşallah hepimiz sağlıkla kucagimiza almak nasip etsin cnm ama zor surec gerçekten hele evden çıkarmıyorsan daha kötü psikolojik çok yipraniyon 20 ci haftadan beredir yatıyorum erken doğum tehlikem vardı 37 biraz zor gibi bebek biri çok aşağıda artik 25 mm oldu rahim daha düştüyse doğum yaparim daha risk oluyor cnm 🙇♀️😞