Bby21 kızım yengec suan 5 yasında asırı ağlak herşeye küsen aglayan bır kız cocugu. Sofraya bıle ondan once neden oturduk dıye içlenip odaya gıdıp aglardı o derece. Asırı naif , kırılgan, hassas. Kalbı çok cabuk kırılıyor. Öğretmenleri bıle dıyor resmen bır prenses gibi kırılcak dıye korkuyoruz dıye cok naif. 2 ay once terapiye basladık bu huyları yuzunden. Hakkını savunamaz elınden bırşeyını alsalar kendısınden yaşca kucuk cocuga bıle gücü yetmez o derece