Dadili Merhabalar güzel anneler 🌸 Şuan 8 haftalık gebeyim . Cumartesi günü tekrar doktor kontrolüm var. Sağlık ocağında herhangi bir test yaptırmalı mıyım?
Fatmadmr37 Dadili yani benim doktorum genelde kontrol oncesi gelmeden kan idrar testi istiyor bende yaptırıp öyle gidiyorum sonuçlar çıkınca. Hamileyim rutin kan idrar tahlili istiyorum derseniz yaparlar zaten 😊
firstmama Ben her gidiş öncesi kan testlerimi yaptırıyorum tshlarıma, vitamin değerlerime, idrar testi, hemogram testi hepsini yaptırıp öyle gidiyorum tek seferde bitiyor ayda 1 gidiyorum yeterli oluyor öneririm
Lavinia_35 İkili tarama testini yaptırdım üçlü, dörtlü, şeker testini yaptırmadım ikili temiz geldiği için gerek kalmadı zaten 3-4 lü 100% net değil şeker testinde kilom yerinde idi ve şişlik yoktu bende o yüzden yoktur gerek duymadı