Kızlar selam. Bugün 35+1 olduk. Dün ve önceki gün tansiyon yükselmeleri yaşadım ki normalde böyle bir sıkıntım yoktu hatta tansiyonum hep 8 ya da 9 falan çıkardı. Ama dün 15lere 16lara çıktı. Dün de yatış yapıldı hastaneyim şu an. Alfamet verdiler 2 kere. 12lerr düştü geri. Bu şekilde olup erken doğum yapan var mı? Ya da neler yaşadınız? 😔