Arkadaşlar şuan 22 haftalık hamileyim geçen hafta başvuru yaptım durum askıda diye görünüyor. Açıklama olarak da yönetmelik kriterlerine uygun olmadığı için olumsuz yazıyor. Siz başvuru yaptınız mı,yaptıysanız nasıl bir yol izlemeliyiz. Bir de olumsuz olduktan sonra yeniden başvuru yapılıyor mu? Bu süreçte bu yardım çok iyi bir destek olacak bizim için. Tecrübeniz varsa bilgi verirseniz sevinirim.