QueenM77 tövbe tövbe güldüm yaa 😂😂 ayy bi şey olmaz canım yaa, ben yemeği çok seven yemek seçmeyen kişi olarak, kokmadığı halde bile sürekli bi şey aşerir abartırdım😂 her şeyi bulmak yemek ne mümkün 😇aşerip yemediğim çok şey oldu, kızım çok şükür 2 yaşında