Kızlar 5-6 defa lekelenme yaşamıştım az miktarda ve kahverengi. Dun acile gittim uyuşmazlık iğnesi yaptılar ve progestan ilaç verdiler. Kanaman olursa agizdan, kanaman olmazsa vajinal kullan dedi. Ama bugün yine lekelenmelerim oldu. Endişe ediyorum elimde değil, strese girdim. Dün vajinal muayene oldum. Kanama alanım yokmuş, bebek tutunmaya çalışıyor olabilir lekelenme normal olabilir dediler. İlk oğlumda hiç böyle bisey yaşamadım endişeliyim. Lekelenmeler yaşayıp sorunsuz sağlıklı doğum yapan oldu mu ,?Biraz kafamin rahatlatılmasına ihtiyacım var