Hanımlar biliyorsunuz yeni öğrendim gebeliğimi bu hafta doktora gitmeyi düşünüyorum nasipse. Doktordan sonraki süreç nasıl ilerliyor yapmam gerekenler gitmem gereken sağlık ocağına falan gitmem gerekiyor mu ilk olduğu için hiçbir şey bilmiyorum süreçten bahsederseniz çok sevinirim.. 🌸