Kızlar 39+5 şuan nst deyim sancı çıkıyor mu anlayan biri bakabilir mi
Alttaki sancı gördüğüm kadarıyla yok canjm
Alt taraftaki sancıyı gosterır ve suanda resimde sancı gorunmuyor