Kızlar bugün rüyamda karnında ölen bebek goruyordum ultrason a kontrol e gittiğimde bebegimin kalbim atmadığını görüyorum ve bebeği almamız gerekiyor diyorlar ve 1 aydır da kontrole gitmiyorum pazartesi günü kontrolüm var ama çok korkuyorum böyle bsy olcak diye sizce tabiri nedir