Selam Güzel anneler🌸 biz bugün cinsiyet öğrenmeye gidiyoruz çok heyecanlıyım .. Oğlum Eylülde 5 yaşında olacak bende bugün 13+2 deyim . Doktor en son gittiğimizde gördü fakat bir dahaki gelişiminde %100 net söylerim dedi bugün öğreneceğiz yani arkadaşımıza söyleyecek yarın da cinsiyet partisi yapacağız. Erkek kendini daha erken belli eder kız biraz daha geç öğreniliyor derler doğru mu acaba? Ben oğlumu 14 haftalıkken öğrenmiştim. Sizde durumlar nasıl?