6h+6 günlükken kahverengi lekelenmem oldu ertesi gün kontrole gittim kalp atışı vardı belirgin kanama alanı yoktu. Bir hafta sonra kontrole gittiğimde 8 haftalıkken yani kanama alanı görüldü. Kalp atışı vardı bebek haftasına uyumlu ancak kese küçük kalmış. Dr 12. Hafta da bir daha kontrole çağırdı şuan 9 haftalığım lekelenme devam ediyor progesteron kullanıyorum. Böyle olup da sonradan kesesi normal boyuta ulaşan var mı veya düşükle sonuçlanan?