Seahar Kızlar selam 19+2 yim dün uyuyakalmışım ve telefon belime yapışmış kaç saat nasıl öyle kaldı bilmiyorum ama çok vicdan azabı çekiyorum bebele bir şey olmuş mudur diye na yapayım acike falan gideym mi oturup ağlıcam o derece kötüyüm
Ayseguls_baby Birşey olmamıştır bence ama radyasyon çok zararlı biz uyurken modemi kapatıyoruz telefonlar salonda kalıyor yanımıza almıyoruz veya uçak modunda oluyor
Ayseguls_baby Seahar modemi kapatın biz bebekten önce de evlendiğimizden beri öyle yapıyoruz eşim elektrik teknisyeni onun yaydığı radyasyon çok zararlı diyor
Seahar Basakparlar abartı değil aslındaa korktum o şekilde görünce yapışmış belime doğrudan sonuçta içeride canlı var
Ayseguls_baby Seahar telefon elektronik bir cihaz olduğu için her türlü radyasyon yayıyor en iyisi modemi kapatıp telefonu da içerde odada bırakmak kalp sağlığı için çok önemli bebeğe de radyasyon çok zararlı