Merhaba kızlar bende 22/04/2025 kan verdim beta 622 çıktı, 29/04/2025 kan verdim beta 2721 çıktı, 1/05/2025 te beta 2356 çıkınca panik oldum özel hastanede doktora gittim doktor normal karşıladı garip bir şekilde, vajinal ultrasonla kesenin göründüğünü söyledi ve böyle dalgalanma olabilir dedi. Hem devlet hem özele gidiyorum. Bugün devlet hastanesine gidince oradaki doktor normal karşılamayıp bir sorun olabilir böyle düşmemesi gerekiyor dedi be yine tahlil verdim bugün beta 2789 çıktı ultrasonla baktı ve kese görünüyor dedi. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı?