Ozge_engin Ben 12+2 hamileyim dün gece biraz kanamam oldu lekelenme varmış 200 mg 1 kez gece yatmadan kullanacakmışım doktorum öyle söyledi hatta fitil olarak kullan dedi ama ben fitil akıp gidiyor diye yutuyorum. İnşallah kısa süre kullanırım geçer 😞
Mervergun Ozge_engin benimde tam 12+2de kanamam oldu bende o yüzden sordum haftası büyük değil mi diye hapını kullanıyorum mide bulantısı ve uyku yapıyor bakalım yarın kontrolüm var ne diyecek
Ozge_engin Mervergun benim hala kahverengi lekelenme geçmedi gece uyumadan yutuyorum ben o yüzden yan etki yaşamıyorum ama ben de çarşamba günü gideceğim lekelenme inşallah sorun değildir korkuyorum 😔
Hhatiicee Demtserkan ilk kullandığım haftalar yutar yutmaz baş dönmesi uyku yapiyodu ama şuan vücudum alıştı galiba fazla zorlamiyor
gunaynur22 Mervergun 7. haftada başladım. 17 ye doğru bıraktım. 30 da tekrar başladım. Ben vajinal alıyorum