yildizkaradag bakmadın ama az sonra bakarım normade regl düzensizliği var aslında 30 nisan da olmam lazimdi bence düzeldi ve 6 masita bekliyorum kan negatif ama olacağını biliyorum 3 gündür meme hassasiyet her an regl olacak gibi ama olamıyorum gebelik var yada yok ama gecikmeden kaç gün sonra doktor adet söktürücü veryior gidyim ağrım çok sızlıyor göğüslerim artık