Meltemanneolsun Kubrr_ bel ağrısı kasık ağrısı vardı bende ve çok akıntı geldi ben hatta suyum geldi diye acile koştum test yapild orada anlaşıldı şu olmadığı sonra idrar tahlili yaptılar ve orada çıktı bakteri olduğu
Minnakpopus Kubrr_ benim hiçbir belirtim yok ama tahlilde yoğun enfeksiyon çıkıyor. Her zaman belirti vermiyor
ppmerlina Kubrr_ sık sık idrara çıkma İdrar yaparken yanma Sürekli idrar varmış gibi his (ama lavaboya gidince sadece 1-2 damla çıkar) Ve özellikle aç susuz kaldığında rahminde yanma hissi