Simisu ben sizin yerinizde olsam fetal dna yaptırırdım benim sonucum 5 günde çıkmıştı, ayrıca sadece allaj korusun aldırmak için yapılmıyor ki allah korusun varsa bebeğinizin bir özel durumu hastane bunu bilerek seçiliyor belki doğumunuza ek doktorların girmesi gerekecektir. Ne geliyorsa allahtan her türlü kabulunuzse de bunu bilmek onun sağlıkla dünyaya gelmesi için de önemli bence inşallaj sağlıkla atlatırsınız bu süreci