Kızlar isim mevzusu benim için çok önemli. İki kriterim var birincisi Türkçe kökenli olması ikisincisi anlamının güzel olması. Oğlumun adı Uraz. Şimdi büyük ihtimalle kızım olacak. Bu ay netleşecek cinsiyet. Ama ben hemen karar vermek istiyorum sonra saçma sapan fikirlerle muhatap olmamak için 😂 kızımız olacak ismi de bu diyip kestirip atmış olacağım. Oğlumun adını da ben koydum ama herkes bişey söyledi sanki hakları varmış gibi. Bekarken hep kızım olursa ismi Güneş olacak derdim ama eşim güneş ismini kesinlikle istemiyor o yüzden eledim. Türkçe kökenli isim önerilerinizi bekliyorum. Benim aklımdaki isimler şöyle;
İlay
Duru
Birce
İnci