Casper23 canım pardon da hangi doktor senin insiyatifine bırakabilir ya böyle bir saçmalık mı var yani tiroid hormonunun gebelikte ne kadar önemli olduğunu bilmiyorlar mı doktorlar yani benim hem kadın doğumcum hem dahiliye doktorum eğer kontrol altında tutulmazsa bebekte zeka geriliği yapar dedi yani korkutmak istemedim ilk başta söyleyerek ama senin insiyatifine nasıl bırakırlar ya ayyy şuan o doktora çok sinir oldum 😡😡 ben normalde 75 miligram 4 gün içiyordum 3 gün 100 miligram içiyordum şu an 5 gün 100 miligram içiyorum 2 gün 75 miligram içiyorum değerlerim yüksek olduğu için ya üçün altında tutulması gerekiyor bu değerler amacım asla seni üzmek mi korkutmak değil sakın yanlış anlama ama senin insiyatifine hiçbir şekilde bırakamazlar güzel kalbinden öperim🫂🫂💋💋