Çok çok üzgünüm. Umudum kalmadı. Kan verme günü 6 Mayıs. İğneleri, ilaçları boşuna kullanıyorum:( test yaptığımı eşime söylemedim. İçten içe yıkıldım. Ama belli etmemeye çalışıyorum. Kan da negatifi görünce çok üzülecek. Çok emek verilen bir süreç. Allah’imm ağlamakla geçiyor günlerim 😭