Dyguackgz alttakinden kullandım ama max 7ay kullanabiliyorsun. Bende odası var deyip bundan aldım beşik çok iyi sıkıntı yok ama küçük ve uzun ömürlü değil, 7.ayında bidaha psrk yatak aldım en güzel ve rahatı. Maalesef deprem korkum hiç geçmediği için odasını ayıramadım. Hamilelikte 6şubat etkilemişti, o korku hiç bitmedi şimdide istsnbulda olan deprem. 12haftslık hamileyim mecburen ayırmam lazım artık odasını. 2yaşında kızım park yatağı hala çok rahat kullanıyorum öyle bişey almanızı tavsiye ederim. Prego bergamo kullanıyorum