Arkadaşlar merhaba dün gece boyunca kulağımda geçmeyen derinden bir uğultu duyuyorum gürültülü ortamlarda hissetmiyorum yatınca demirim ve b12 baya eksik ilaç kullanıyorum ama doktor hemen yükselmez dedi ondan olabilir mi chatcgbeye sordum öyle yorumladı kbbye de gttm problem yok dedi yani aranızda bu durumu yaşayan var mı