Stres en büyük düşmanımız değil mi? Bir öğretmen olarak stresin anne karnındaki bebeğin nasıl etkilediğini çok iyi bilmekle birlikte, bu bilginin bende oluşturduğu tahribattan artık çok yoruldum. Normal hayatımdada stresini yönetemeyen biriyim. Gamsız insanlara her zaman özenmişimdir. Çocuğum ve kendim için çok endişeliyim. Bir anda rahim ağzımda kısalma oldu, bunun en büyük sebebi stres dediler. Şimdi daha çok stres oluyorum. Lütfen stressiz “ayy stres hiç iyi bir şey değil canım” diyecek olanlar yazmasın. Benimle aynı düşüncelere sahip, işin içinden çıkamayan hamile arkadaşlarım yazsın dertleşelim. Ya da stresli bi gebelik geçirip şuan bebeğini sağlıkla kucağına alan anneler yazsın. Bize umut olsunlar