adatuna S-e-g ilk 2 testte var gibi artimed’e o kadar güvenmiyorum ki geçen hafta betam 2500’ken silik gösterdi bana ( 2 günde bir test alıp koyulaşıyormu diye bakıyordum diğer testler hep koyulaştı) o yüzden kan verin bana var gibi geldi
Slmcnmyeniben S-e-g en iyisi kan verin böyle hep ikilemde kalırsınız en azından kesin sonuç öğrenmiş olursunuz dediğiniz markayı hiç bilmiyorum
S-e-g Slmcnmyeniben net çizgiyi görmeden kan vermek istemiyorum her ay kan verip negatif görmekten yoruldum
Mariam1 S-e-g canm aritmedit bana bişey çıkarmadı ama bilmiyorum olasyidi üzmek istemem tabiki ama hepsinde olması lazım netletrmek için bida test yap varsa
S-e-g Mariam1 bende öyle düşünüyorum olsaydı hepsinde silikte olsa çizgi olmalıydı testlerim gelsin birdaha deniycem bakalım
S-e-g Mariam1 Artımed çok fazla yalancı pozitif çıkardı bende o yüzden güvenemedim ben ona şimdi Artımed negatif emin olamıyorum
S-e-g adatuna inşallah öyledir Artımed olunca güvenemedim bende Awox sipariş verdim gelince onla bi denerim net çizgiyi görmeden kan vermek istemiyorum