Kızlar 31+5 günlüğüz bazen bebeğim hareket ederken acayip derecede batma hissi yaşıyorum sanki iğne batırıyorlar vajinama yada tırnaklanıyor gibi şuan da tekrar oluyor ama rahatsız edici olmaya başladı bu haftalarda normal mi bu acaba yaşayan var mı?