Balbebek012 Kızlar pazartesi doğumum var dün gece bir den başladı boğazım fena gözlerim ağzım her yerim fena kıpırdayacak halim yok birden üşüttüm acile gitsem bir işe yarar mı yakınımda devlet hast. Var beni doğuma alırlar bırakmazlar diye de korkuyorum
zeynephkn07 @Balbebek012 doğum başlamadıysa almazlar bence doğuma ya sonuçta hasta olduğun için gideceksin doğuma gelmedim der kaçarsın 😆 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Balbebek012 zeynephkn07 burdaki hasta haneden her şey beklenir canım gitmeye korkuyorum doğumum özelde olacak cünkü. Ben bir gideyim o zaman dediğin gibi baktım sıkıntı olacak kaçarım😅amin