5 gündür hastayım grip oldum sanırım ve diş etlerim şişti kızlar ayağa bile zor kalkıyorum.Boğazlarım acıyor nefes alamıyorum halsizim gözlerimden sürekli yaş akıyor.Nane limon ve çorba içmekten beynim sulandı portakal limon sıkıp içmekten içim bi tuhaf oldu ben ne yapıcam lütfen biri bişey desin hastaneye gitsem çözümü var mı serum falan iyi gelir mi?Geceleri uyuyamıyorum hastalıktan