Kızlar 17 subatta düşük yaptım 6 nisan da adet oldum simdi lavaboya geldim pembe acik renkli kan geldi benden adetime 7 gün var ama kac gundur bel agrım ve kasık agrım da var anlamadım tekrar hamile kalmis olabilir miyim yada esim ile birliktelik oldu 2 gundur ondan kaynaklı mı