Beni de bilgilendirirseniz mutlu olurum, ben biraz evde takip etmek istiyorum durumu. Bebeğin hareketleri, gelen sıvının durumu, amnişure testini ilk gebeliğimde yaptırmıştım bunda çok tercih etmek istemedim 37 hafta benimde çok erken biziim için ama bakalım hakkımızda hayırlısı olsun